Tuesday, September 29, 2009

hari lahir ke 25

Banyak peristiwa besar yang berlaku sepanjang saya tak menulis. Mula dari bulan puasa, raya sehinggalah hari ulangtahun kelahiran saya. Saya dah kata, jika tak datang semangat tu, saya memang tak akan menulis. Biarlah sebesar mana peristiwa yang berlaku.

Tapi sekarang, sempena ulangtahun kelahiran saya yang ke 25, 28 September 2009 lalu, saya cuma nak senaraikan siapa yang masih ingat ucap selamat. Untuk hargai ingatan mereka terhadap saya.

Ini yang hantar mesej di telefon saja. Yang dalam Yahoo Messenger (YM) dan Facebook (FB) dah tak terkira. Di FB boleh rujuk wall.

(Baca: Kalau nak tersenarai, lain kali wish di SMS)


Terima kasih semua.

Tahun ni ulangtahun saya tak diraikan. Cuma saya tempah kek cawan daripada sahabat seunit, Shakinah untuk sahabat-sahabat Unit ICT. Dan terima hadiah daripada pasangan Kak Suzie + Fadhlan, juga sahabat Unit ICT.

Tahun lepas diraikan bersama keluarga di rumah. Juga bersama rakan sekerja juga sahabat-sahabat Montoque. Pizza kot. Di Megamall. Dalam pada bajet jaga habis. Mereka memang sangat best.

Tahun sebelum tu, saya masih di UIA. Juga diraikan, oleh abang dan teman-teman kami di Cafe Edu.

Tahun sebelumnya saya dah tak berapa nak ingat. Tapi seingatnya memang dirai setiap tahun.

Tahun ni.. Mungkin sebab saya berada dalam kelompok orang bekerja yang kebanyakannya telah berkeluarga, maka perhatian terhadap kami yang bujang ni tak berapa menggalakkan. Apatah lagi saya sebagai pendatang baru di sini.

(Manalah mereka ada masa nak sambut hari lahir orang lain. Dah berkeluarga, fikir keluarga sajalah)

Mungkin perlu tambah teman dan kuatkan pengaruh. Hmm..

1 comment:

Anonymous said...

mira...
kwn sekerja awak 4org je ker yg wish birthday awak.