Thursday, November 27, 2008

iklans

Ada 2 pemberitahuan:

1. Kekosongan Jawatan

Sesiapa dengan latar bidang pengurusan termasuk pengetahuan dalam bidang akaun dan boleh bekerja di Kuantan, anda dialu-alukan menghantar resume untuk mengisi kekosongan jawatan sebagai kerani di Montoque Sdn. Bhd. Sebarang kelayakan diterima, asalkan anda mempunyai motivasi yang tinggi dalam bekerja dan pandai berbahasa Inggeris. Hantarkan resume anda kepada azwan[at]montoque[dot]com. Untuk keterangan lanjut tentang syarikat ini, sila layari http://www.montoque.com.

2. Khidmat Jurugambar Perkahwinan

Kalian ada kenalan yang bakal mendirikan rumah tangga? Mereka perlukan jurugambar? Hubungi saudara Azwan di talian 012-7083012 atau emel azwan.lazam[at]ymail[dot]com dan anda akan diberi ganjaran kerana memperkenalkan beliau kepada mereka! ;)

Opps! Setakat ini hanya terbuka pada pengantin sekitar Kuantan saja! Belum cukup kemudahan nak berjalan jauh. Namun, insyaALLAH jika beliau mendapat sokongan padu daripada anda, beliau akan rancang untuk kembangkan usaha ini! ;)

Sila lawat http://weddingphotographerkuantan.wordpress.com/ untuk keterangan lanjut.

Terima kasih!

5 comments:

AnisAlwani said...

mane nak bagi resume ni?
saya graduan diploma akaun dr KIPSAS...Kolej ISlam Pahang Sultan Ahmad Shah

mira said...

boleh emel ke azwan[at]montoque[dot]com (seperti yang telah diberitahu). terima kasih :)

AnisAlwani said...

emm..awak rase ade lg tak keje kosong tu?actually,saya tolong my friend carikan keje.

mira said...

saya kerja di sini dan saya turut terlibat dalam urusan pengambilan pekerja ni. jadi, selagi saya belum tutup topik, maka ia masih terbuka. dan diperlukan segera. terima kasih.

AnisAlwani said...

Terima Kasih.. =)