Monday, November 15, 2010

MIRWANA @ separuh akhir muzik-muzik 25

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua!

Jadi.. esok adalah harinya. Separuh Akhir Muzik-Muzik 25. Hari penentu, sama ada Tika Masanya dan Manifestasi Cinta layak ke Anugerah Juara Lagu atau tidak.

Esok bakal catat sejarah. Buat pertama kali lagu berunsur dakwah dapat sama berentap dengan 11 lagu yang lain pada pusingan kedua Separuh Akhir Muzik-Muzik 25.

Menang atau kalah, adat bertanding. Apa yang penting, mesej "Hayya ala assolah, hayya ala alfalah" dan "tidak kecewa dengan cinta manusia apabila cinta Allah ada bersama" dapat bergema di seluruh Sri Pentas 2 malam esok.

Bagi yang telah beroleh pas masuk dan akan hadir memberi sokongan semangat kepada MIRWANA, pastikan kalian berada di Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam seawal selepas Isyak kerana Tika Masanya akan jadi persembahan pembuka tirai pertandingan esok yang akan bermula pada 9 malam.

[Tika Masanya]

Manakala Fiq dan MIRWANA dengan Manifestasi Cinta akan membuat persembahan pada giliran ke 11.

[Manifestasi Cinta]

Bagi yang tidak dapat hadir, kalian boleh tonton di televisyen yang akan bermula pada jam 10. Siaran di televisyen difahamkan akan lewat sejam daripada yang sedang berlangsung.

Sama-samalah kita berdoa supaya usaha dakwah MIRWANA dapat dipermudah dan diterima. Jika kita tidak dapat lakukan seperti mereka, sekurang-kurangnya, berilah sokongan dan doa. Semoga setiap usaha memartabatkan Islam dikira dan dipandang Tuhan.

Ayuh! Kita nantikan esok!

No comments: