Thursday, October 19, 2006

salam lebaran

Assalamualaikum semua! Maaf untuk yang setia menunggu entri baru blog ni. Dah lama tak menulis. Bukan sibuk atau apa. Tapi sekarang fikirnya tak berapa kritikal :)

Dah di ambang Syawal. Di sini terasa meriah persediaan untuk menyambut. Hati ini apatah lagi. Sebab ada program menarik yang bakal berlangsung pada hari raya nanti. Terima kasih buat Pian, abang, dan adik-adik sebab sudi berkongsi gembira :p

Untuk pelajar universiti mungkin raya ini agak hambar. Sebab tak dapat bergembira sepenuhnya. Peperiksaan akhir selepas raya kan? Sekolah pun sama juga. Tahun ini dan tahun-tahun seterusnya. Mujur cuma tinggal sekali raya di UIA sana. Tahun depan. Rancangan lepas tu? Tak tahu lagi.

Saya dah melengkapkan syarat latihan industri sem ni. Dah habis pembentangan sistem, dah siap laporan akhir. Jadi sekarang buat apa lagi di pejabat? Habiskan, sampai 19 November ni, tarikh akhir latihan industri. Di samping siapkan laporan bulan terakhir.

Mungkin sehingga raya nanti, tak ada lagi yang akan dikemaskini di blog ni. Setakat ini, rasa semacam tak sabar nak raya dan nak mulakan semester baru, jumpa rakan-rakan UIA semua. Rindu kalian, tau! :)

Untuk semua pengunjung, salam lebaran saya ucapkan. Moga kalian semua bahagia dan ceria bersama mereka yang tersayang. Hati-hati di jalan raya dan tak payahlah main bahan-bahan letupan tu. Kalau pun dah mahir, takkan cedera, membazir duit saja. Bukankah membazir itu amalan syaitan? Banyak lagi cara untuk kita hiburkan diri.

Sini dulu. Salam sejahtera buat semua :)

2 comments:

pakdi said...

selamat.. hari... raya...!!!

maaf zahir batin.

:)

Along said...

mira...gue nunggu utk masa2 bersama semula..cewah :)hehe