Friday, February 22, 2008

kak ani, tahniah!

Giliran Noraniza Idris pula bertudung. Alhamdulillah, perkahwinan terbaru membuka pintu hatinya menerima hidayah TUHAN. Moga fenomena ini betul-betul boleh jadi sesuatu :)

4 comments:

fami said...

salam :)

lupe nak gtau, hari tu di sri pentas pun nampak noraniza idris juga,selain dri josh lim :)

mira said...

iya? diorang buat apa di sri pentas? josh lim nak pasang advertlets di website media prima juga ke? :)

Mohammad Ihab Ismail said...

Salam..

Aku sambut baik pengHIJRAHan Noraniza Idris ini..
Sebagai peminat setia.. Dah lama ku nanti2 saat indah ni..
Skang Kak Ani dah naik setapak ke maqam yg lain hehe..

Hidayah dari Allah.. Tak siapa bley jangka bila datang dan pergi..
Mudah2an Hidayah utk Kak Ani berkekalan ke akhir hayatnya.. AMIN

mira said...

salam ihab. selamat datang ke sini. terima kasih untuk gambar :)