Wednesday, December 01, 2004

i'm back!

selamat kembali meneruskan perjuangan yang belum selesai kita di semester baru, semester 2 2004/2005.

aku teringin nak tulis panjang, tapi peluang untuk menggunakan masa malam di bilik ketika sedang santai bertentang mata dengan monitor komputer direntap kejam [pergh, dah lama tak bersastera jadi semacam pula :p]. takdela, aku dah tukar bilik, dah tak sama dengan kak miza, dan komputer yang aku guna dulu kak miza punya...

cari port, cari port!

alhamdulillah, cuti dah tamat, kelas dah bermula [pulak, bukan aku suka cuti ke?]

hehe... cuti kali ni tak berapa macam cuti pun kalau bukan kerana ada raya. sibuk memanjang. balik rumah lambat, balik semula ke uia cepat. fuh, pengalaman, pengalaman...

tapi aku seronok, tak tension. betul kata abang ali. bersama teman² di kampus bersama tekanan memanjang lebih bermakna daripada berada di rumah goyang kaki di hadapan televisyen 24 jam [bersama siaran 24 jam TV3].

sebab apa? aku dapat kenal ramai kawan² baru, walaupun dah lama belajar di universiti yang sama [tapi aku baru sekejap laa...]. dan memang kebanyakan daripada komiti taaruf memang kenalan baru walaupun ada seorang dua yang telah kenal tapi hanya rapat semasa program.

antaranya haizan [saing ansara], abang ali dan abang robot [senior gcc], azizah [saing gcc], abang shuk dan johna [member member], abang moha dan abang hamdi [senior ict]...

dan aku? survive walaupun sorang²... ;) letih juga ringankan mulut... + ringan tangan la. well, prep n tech kan? bak kata abang ali, wanita² prep n tech gagah perkasa. semua kami angkut. calar + lebam sana-sini.

walau macam mana pun, minta ampun pada abang syakir, headcomm kami. kami ni semua orang baru [tapi percaya tak aku pun ada junior, yang lahir 1985?! -- peh, baru berangan nak jadi adik...], belum berpengalaman dalam taaruf mahupun aktiviti² universiti yang lain [akulah...], masih jahil nak bergerak tanpa disuruh diarah, abang penat sikitla...

kepada kak faizah, kak wan, kak su [chaiyo' kejar abang su ;p], ref, kak ad, nad [semoga berbahagia bersama abang robot], aina, dhany, abang safwan, abang toriq, abang dayne... terima kasih sebab mengalu-alukan saya dalam prep n tech dan tak buat saya rasa bersendiri dan keseorangan saja. harapnya dapat jumpa lagi untuk taaruf² akan datang [member² dari matrik masih ada...].

tapi, itulah, bimbang juga, sebab musim² raya seperti ini saja stad ambil orang² baru menjadi komiti kerana ketandusan orang lama yang memohon. harapnya saya dan kita akan ada peluang lagi nanti.

apa²pun, sms kan ada, kan dhany? ;)

www.taarufweek.tk

iipac, here i come! :) [oho, sebab tu saja tak ambil banyak subjek sem ni :) ]

No comments: