Thursday, December 30, 2004

tempelan

Sekitar 2 minggu sepi tanpa berita ni, minda aku berlegar² kembara alam. Macam² teori [tambah motivasi]. Dalam kata lain, aku tak mampu nak menzahirkan kesemuanya dalam bentuk penulisan walaupun ada antaranya yang tak pernah terfikirkan sebelum ini. Satu kerugian. Membuat aku membina satu tekad. Akan peroleh komputer dalam semester ini.

Tapi, tekad ini cuma anganan yang mungkin atau tidak akan jadi impian. Kerana sumber kewangannya cuma di rumah. Bantuan kewangan FAMA :) Dan aku, kalau perlu, duit PTPTN itulah yang menjadi komplimen.

Kerana impian yang satu itu ada tetap wujud dan hidup. Tumbuh membesar bersama. Seperti kata abang Fauzul, editor PTS dalam mesejnya:

"Insya Allah! Teruskan minat tu. Biarlah ia menjadi cita2 yg dapat diterjemahkan dalam bentuk penulisan berkualiti di masa hadapan"

Dan blog ini sedaya upaya aku jengok saban hari walaupun kesempatan menambah entri itu tak pasti ada. [oh, banyak sudut mengganggu menggugat :) ]. Terima kasih untuk mereka yang sedia singgah, menanti entri baru.

Jadi bila² masa senang, aku pastinya akan terus menyumbang ilmu dan maklumat meski bukan dalam bentuk fakta [sudah tentunya cuma yang nyata]. Kerana aku terlu tokok bacaan, tambah input, hasilkan output berkualiti.

Along, pinjamkan saya apa² yang berguna untuk dipinjamkan ya? p/s: Sedaya upaya penuhi hasrat ALONG! ;)

No comments: