Tuesday, December 13, 2005

gambar



Sempat saja famili kami ni bergambar. Tak kira apa-apa event. Ye la, dah ada jurugambar rasmi Bani Ithnain kan? :)

Menarik, ukhuwah kami [sekurang-kurangnya generasi atas saya] memang rapat. Jaworld! Hehe...

Ni lepas majlis Kak Yanti di Jementah.

2 comments:

fami said...

teringat HIJJAZ dulu pernah buat lagu tentang pengantin baru..

"bila dua hati dah terjalin
selamatlah pengantin kami doakan
moga redha Allah bersinar selalu
tanda bermula bahtera hidup

dalam melayari bahtera rumahtanga
ada masa tenang dan amsa gelisah
jgn nafsu diikut melulu
sabar dan bermaafan itu perlu

beginilah resam manusia
tak lari dari ketentuan Ilahi
suami pemula isteri pembantu
menongkah hidup saling berpadu
susah dan senang hadapi bersama
moga kekal ke anak cucu.."

Hmm... saudara pun dah ramai yang dah kahwin. ingatnya nak sudahi zaman single dalam umur 26. tapi mcm x yakin. tmbh2 dgn isu yg melanda diriku ini... :( nasib baik ada caunselor yang baik dan memahami... (winks) TQ mira...!

Paman said...

Bukan Kak Yanti..... Bibik Yanti.....