Thursday, August 03, 2006

senjata mukmin

Alhamdulillah, kita jauh dari peperangan yang melanda di Asia Barat. Tetapi, hati meronta-ronta mengenangkan saudara-saudara kita di sana. Mungkin ada yang berkata "Kalau lah aku ada sebuah jet pejuang, akan ku bedil kafirun Yahudi". Mungkin ada yang berkata "Kalaulah aku ada magik, akan ku hapuskan rejim zionis satu persatu"

Dan bermacam-macam lagi, ramai yang mengharapkan kemenangan Islam.

PELIK TAPI BENAR!!

Tuan-tuan:- Dengan izin Allah dan dengan penuh keyakinan dan keimanan, saya mohon tuan tuan berdoa kepada Allah memohon bantuan.

RAHSIA MUKJIZAT AL QURAN

Mari kita bertafakur, Dengan penuh keyakinan, fahami terjemahan dan maksud surah Al-Fil... Bacakan surah tersebut dibibir dengan hati mengingati peristiwa kehancuran tentera Bergajah.

KEMUDIAN BERDOALAH BEGINI:-

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepadaMU Ya Allah.. turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Lubnan, hancurkanlah rejim zionis... amin..." (kemudian dibaca surah Al Fil sambil membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dihancurkan dengan Izin Allah)

SAHAM PIRAMID ANDA!!

Lipatgandakan doa ini. Selepas anda membuat apa yang saya anjurkan, Sila lipatgandakan doa ini, Hantar kepada 7 orang rakan anda yang lain. Maka 7 X 7 X 7 X 7 X 7 X 7 X 7 = 823453 orang akan berbuat perkara yang sama, kemudian 823453 X 7 = 5.8 juta orang... InsyaAllah ... sesungguhnya Allah maha pemurah lagi mengasihani, mendengar doa kita. Adalah dialu-alukan kepada sesiapa yang berinisiatif menterjemahkan dalam bahasa Inggeris untuk dihantar ke saudara Islam di UK dan US serta pelusuk dunia.

surah al fil
--------------
A'lam tara kayfa fa'ala rabbuka bi as-hab al-fil
A'lam ya'jal kaydahum fi tadlil
Wa arsala alayhim tayran ababil
Tarmihim bi hijaratin min sijjil
Fa ja'ala hum ka asfin ma'kul


emel

2 comments:

Mohd Masri bin Mohd Ramli said...

aslm wbt

xperlulah membuang masa dgn benda2 mcm ni...

ikutlah sunnah, seru manusia wat qunut nazilah

Anonymous said...

salam. mira kalau leh jangan ajo tulis ayat quran dalam rumi. leh konfuse kan orang.