Sunday, August 17, 2008

tagging mode

Kena tag pulak dari abang. Huhu~

Jadi, ni lah soalan yang saya kena jawab:

1. Nama timangan oleh yang tersayang:
Mira [memang tak ada nama lain dah. Hehe]. Adik-adik panggil kakak. Tak ada along atau kak long.

2. Anda seorang yang...
+ Belakang pokok. Tak suka jadi perhatian. Tapi kadang-kadang nak juga penghargaan :)
+ Agak beremosi. Tapi tak selalu akan cakap apa yang nak cakap. Cuma akan luah pada yang tertentu saja, ikut keadaan.
+ Pendiam, tapi dah ok sikit lepas kenal abang. Dia yang ajar saya cara bercakap :p

3. Apa keistimewaan yang teristimewa di mata saya?
+ Yang istimewa, tak nampak di mata, tapi di rasa hati ;) Dia tak semestinya tampak istimewa pada mata kebanyakkan, tapi cukuplah jika dapat buat saya rasa istimewa dan dapat tempat istimewa. Maka, selamanya akan bahagia :p

4. Makanan kegemaran:
+ Kuey teow goreng basah HS.
+ Nasi putih + daging masak merah + merah mata HS.
+ Telur goreng masak apa-apa pun. Goreng pun sodap!
+ Sambal tumis petai mak.

5. Warna kegemaran:
+ Merah jambu
+ Coklat... [tak ingat kod RGB dia]

6. Sikap yang membuatkan saya stress:
+ Cakap ikut sedap mulut.
+ Ustaz hipokrit.
+ Cakap tak serupa bikin.

7. 7 benda dalam handbag:
+ Jarang pakai handbag. Selalu pegang saja purse dan handphone :) [Selalu kena marah dengan abang :p ]
+ Jadinya, kalau nak senaraikan sampai 7 barang tu memang tak dapatla. Beta tak ada lipstick, cuma lipgloss. Tu pun jarang pakai. Bedak asas? Masa kecil dulu adalah. Sekarang dah tak pernah ada. Apatah lagi makeup lain. Nehi~

8. Kali terakhir nangis beria-ia:
+ Dengar nasyid...
+ ...

9. Tag 5 kawan:
+ Siapa-siapa sajalah nak baca ni dan nak memperkenalkan diri pada orang :p

2 comments:

famimahat said...

"6. Sikap yang membuatkan saya stress:
+ Cakap ikut sedap mulut.
+ Ustaz hipokrit.
+ Cakap tak serupa bikin."

Alamak, mcm kenal je sapa ni~

Anonymous said...

hmm sikap yang membuat sy stress
+ anda cakap ikut sedap mulut
+ Ustaz? kenapa ustaz yang dipersalahkan kenapa tidak individu itu?
+ Cakap tak pikir dulu