Wednesday, July 30, 2008

minat baru?

Pengumuman. Saya dah ada hobi [baca: minat] baru [tak boleh digelar hobi sebab belum lagi masuk fasa yang bila saja ada kelapangan mesti terfikir untuk buat]. Boleh lawat ke http://panoramira.blogspot.com untuk lebih jelas.

Tapi jarang boleh nak update dengan gambar-gambar baru. Mungkin sekali seminggu. Pertama, di sekitar halaman rumah saya dah ambil kebanyaklan objek yang cantik-cantik [atau tidak]. Jadi saya perlu keluar berjalan, melihat dan mentafsir untuk mencari gambar yang bermacam.

Kedua, walaupun saya ada kemudahan kamera [terima kasih untuk bunda. Saya ada kamera sendiri, tapi cuma 4.1 mp dan makan kuasa bateri AA], tapi teknologi untuk meletakkan watermark [ini wajib!] ada di rumah. Sementara teknologi untuk mengupload gambar ke blogger cuma selayaknya di ofis saja. Di rumah ada. Walaupun sudah 3G, kemampuannya untuk mengupload gambar belum boleh. Download saja sudah merangkak-rangkak. Kadang-kadang jatuh tak bangun-bangun.

Apa-apapun, terima kasih kepada abang yang menggerakkn saya untuk explore dunia kamera ini! ;)

Din, Firdaus Ariff dan Azwan, I need your guys' feedback ;)

No comments: