Monday, January 03, 2005

warkah seorang hafiz...

Assalamualaikum WBT.

Alhamdulillah, dapat lagi kita bersua dalam komuniti siber yang memang saya sayangi.

By the way, saya ada pengumuman yang nak saya buat, dan saya rasa tak ada salahnya kalau saya bagitau kepada semua ahli KSH di sini... saya pun tak nak berahsia-rahsia, baik kita bagitau secara terus terang aje.

saya tak akan join group UNIC untuk album ketiga ni. maksudnya, sampai di See You Di IPT sahaja. Ini pilihan saya sendiri. Tiada pergaduhan, tiada perbalahan (adalah sikit), tapi, saya keluar dengan rela hati.

sebabnya? saya kena tumpukan 100% perhatian saya pada pelajaran. Saya x salahkan UNIC akademik saya agak merosot. saya budak lemah belajar, bukan genius.

alhamdulillah, setelah 2 minggu bermesyuarat dengan abng hasyim selaku pengurus, abg isman hijjaz, frizdan (anR), dan juga bazli & fitri Unic, saya rasa saya sudah punya kekuatan untuk berkongsi perkara ini dengan semua.

saya yang mengundur diri, dan beri laluan pada 3 lagi anggota unic teruskan perjuangan mereka. saya akan terus beri sokongan dan bantuan dari belakang.

saya harap pengunduran saya akan dapat diterima semua kerana ini adalah kedudukan muktamat saya buat masa ni. setelah mengambil kira pandangan dan nasihat ibubapa saya, adik beradik, lecturer dan dekan UIA PJ sendiri, saya bersetuju tinggalkan UNIC demi akademik.

harapan saya, dengan penumpuan yang lebih terarah ni, insyallah saya dapat tamatkan pengajian saya di matric uia secepat mungkin, dan kalau ada rezeki, saya cadang nak lanjutkan pelajaran ke UK selepas tamat matric. itupun kalau diizinkan allah. alhamdulillah, buat masa ni result akhir saya (CGPA) masih 3.500. (kalau tak percaya boleh datang bilik heheheh).

inilah jalan yang saya pilih, apa yang saya harpkan ialah doa serta iringan semangat dari semua. insyallah, sekiranya ada rezeki di masa hadapan, saya memang akan terus bernasyid dan berseni kerana nasyid dah sebati dalam badan saya.

wassalam.


Hafiz [UNIC?]

No comments: