Monday, August 08, 2005

world!!!

Image hosted by Photobucket.com



MAWI WORLD!!!

Mawi, Mawi, Mawi... [sambil geleng kepala].

Anda benar-benarlah satu keajaiban untuk rakyat Malaysia.

Macam mana anda boleh ada tarikan yang sebegitu kuat sehingga gelombang tsumawi yang melanda Malaysia membawa satu Malaysia ke arah anda?

Ini bukan lagi isu hiburan semata. Tapi ini isu negara, bila semua genap lapisan masyarakat mengenali anda, lebih daripada mereka kenal Pak Lah.

Ada juga baiknya anda ke AF. Dapat tahu potensi sebenar diri, yang mampu mempengaruhi orang lain. BELIA BENCI DADAH! Yeah! [contoh saja].

Dan ada baiknya anda jadi tontonan untuk mereka yang tahu berfikir. Sebab sementelah anda ke AF, ramai yang jadi pengkritik bebas. Ramai juga yang pening-pening kepala fikir fenomena baru yang anda bawa.

Benar-benar berminat untuk mengikuti perkembangan anda selepas ini. Untuk tahu selama mana gelombang itu mampu bertahan.

Kepada bakal peserta AF selepas ini, kalau ada orang jawa yang jadi peserta, baik anda undur diri awal-awal.

Dan, pastikan, jika nak ke AF, anda bukan saja adalah seorang yang berkarisma, tetapi juga yang berkarisma tinggi, yang mudah dapat pengaruh [bukan mudah terpengaruh]. Sebab konsep AF bukan utamanya pada bakat, tetapi pada sejauh mana pengundi-pengundi suka pada anda.

Sebab AF cuma ada juri awam.

Oh ya, lagi satu, selagi kaum ADAM [bukan Adam AF, tapi lelaki] belum ramai yang demam AF, yang perempuan, jangan berangan nak menang. Pengundi ramai perempuan, tak ramai yang nak undi kaum sejenis. Jadi, tak payah susah-susahkan diri ke final. Tersingkir paling awal pun tak apa. Rezeki sama juga.

MAWI JAWORLD!!!

:)

p/s: Suka baca komentar Pakdi pasal Mawi.

No comments: