Wednesday, February 18, 2009

rindu

Saya rindukan teman untuk beriadah bersama.
Saya rindukan teman yang boleh buat saya ketawa.
Saya rindukan teman untuk ingatkan saya.
Saya rindukan teman yang boleh dikongsi duka dan lara.
Saya rindukan teman untuk kurangkan rasa sendiri.
Saya rindukan teman yang tak panggil saya cik atau puan.
Saya rindukan teman untuk menangis di bahunya.
Saya rindukan teman yang boleh buat diri rasa dihargai.
Saya rindukan teman untuk beri semangat dan motivasi.
Saya rindukan teman yang boleh temani saya.
Saya rindukan teman untuk jadikan saya seorang manusia.

Saya rindukan kamu!

7 comments:

Anonymous said...

teman???hehe...kiter ni bukan teman ker??? =)

mira said...

siapa kiter tu~?

Anonymous said...

smp ati xtau sape kiter...hukhukhuk =)

Fahmi Mahat said...

anonymous tu amran kut. huhu

teman kamu dah datang ni, hmm~ :)

love you!

mira said...

*>_<*

Fahmi Mahat said...

eleh3, buat malu2 plak :P

sayang kamu~

Anonymous said...

miss u dear.. ;)