Friday, March 30, 2007

iklan

Assalamualaikum semua pengunjung .:bisikan nurani:.! Terima kasih sebab masih setia. Ni ada sikit pesanan penaja :)


blog baru

http://mehbelibuku.blogspot.com ialah blog yang memaparkan review buku² terpilih yang boleh didapatkan daripada kami, Madani Solution. Kami masih menggunakan cara tradisi, tanpa automated dengan e-commerce. Cukuplah dengan kemahiran yang ada dulu buat permulaan. Yang penting matlamat tercapai :)

Jadi, kepada sesiapa yang ingin mendapatkan sebarang buku terbitan PTS Publication, bolehlah turut arahan yang telah disediakan di sidebar blog tersebut. Pada penghujung borang ini pun ada.

Mohon feedback daripada semua. Terima kasih :)


prepaid

Ini bukan iklan untuk jual prepaid [sebab prepaid boleh didapati di mana² dengan mudah tanpa perlu beli jauh² macam ni -- walau boleh]. Tapi ini iklan untuk ajak kalian jual prepaid :)

Kita beli prepaid setiap bulan. Paling sikit pun RM30, betul? Kita beli daripada orang, orang tu akan dapat komisen hasil pembelian kita. Bagaimana jika kita beli daripada jualan sendiri? Belum tambah jika kita jual juga pada orang lain. Kita akan dapat poin untuk setiap pembelian dan poin itu boleh ditukar kepada RM [1 poin = RM1]

Sistem yang saya uar-uarkan ni ialah Mymode. Mungkin ramai yang pernah dengar, tapi belum dengar sepenuhnya. Sebab pada saya, sesiapa yang benar² tahu pasal Mymode ni susah untuk kata tak. Sebab ia memang beri untung pada kita yang memang guna prepaid.

Kita jual prepaid tak guna kad, tapi cuma request kod topup tu. Rekod kita semua disimpan dalam database komputer mereka. Bayaran, poin bonus yang kita dapat, semua boleh dirujuk semula dalam website. Transparent :)

Jadi, bisnes ni tak libatkan orang lain, memang 100% bergantung pada kita sahaja. Tak perlu sekali seminggu jumpa orang untuk bayar dan tambah kad yang sedia ada. Jika ada dalam database tu, bolehlah kita dapatkan kod topup pada bila² masa, 24x7.

Sebarang maklumat lanjut, atau berminat untuk sertai, bolehlah emel saya di mirakimura(at)gmail.com. Bahayalah jika nak dedahkan no telefon di sini kan? :p

Terima kasih! :)

No comments: