Monday, May 09, 2005

pemberitahuan

Kepada sesiapa yang berminat untuk menulis buku-buku RK, bolehlah luangkan masa sejam dua di bengkel penulisan nanti. Anda boleh pilih salah satu daripada tarikh berikut:

14 Mei, 2.30 pm, bertempat di UIA Gombak (akan diberitahu kemudian)
21 Mei, 2.30 pm, bertempat di UIA Gombak (akan diberitahu kemudian)


Kepada sesiapa yang berminat, sila hubungi saya di fadzliyusof@resipikejayaan.com atau fadzliyusof@yahoo.com

Kenapa menulis? Yang paling penting ialah dapat berbakti kepada ummah di nusantara ini. Boleh bantu orang kita mendapatkan bahan bina insan. Bahkan Pustaka Mizan di Indonesia pun ada berminat yang bawa buku RK ke sana. Lagi banyak pahala yang anda semua dapat, Insya Allah. Ia umpama saham akhirat yang sentiasa menghasilkan 'dividen' apabila ia memanfaatkan orang lain.

dari segi psikologi? ia memberikan kepuasan yang sangat bermakna. melihat sebuah buku yang mempunyai nama kita di muka depan; sungguh memberikan keindahan psikologi yang sukar digambarkan.

dari segi kewangan? Suretac baru sahaja mencipta sistem baru yang sungguh praktikal dan viable. dengan teknik ini, seorang penulis boleh menulis antara 3-6 buah buku setahun; tanpa kekeringan idea dan dengan kredibiliti buku yang tinggi. berteraskan prinsip 'WIN-WIN' strategi, semua mendapat apa yang sepatutnya. kalau ikutkan target 3-6 buah setahun, dan jualan antara 3000 - 5000 buah dalam masa 12 bulan; maka jumlah pendapatan kewangan seorang penulis RK nanti adalah antara RM10,000 hingga RM30,000 untuk tahun yang pertama! bayangkan anda terus menulis untuk tahun kedua; dan dalam masa yang sama buku2 sebelum ini masih lagi terjual? Mungkin mencecah hingga RM50,000 bahkan ratusan ribu ringgit setahun untuk tahun-tahun seterusnya!
(Pastu korang jangan lupa bayar zakat pendapatan dan bantu orang susah!! )

Kepada sesiapa yang berminat, sila hubungi saya di fadzliyusof@resipikejayaan.com atau fadzliyusof@yahoo.com sertakan no. telefon untuk mudah kami menghubungi anda.



fadzli yusof

No comments: